در این پست با حل مشکل استعلام رمز یکبار مصرف انجام نشده است بانک ملی در خدمت شما هستیم ؛ متاسفانه بسیاری از کاربران بانک ملی هنگام ثبت نام برای دریافت رمز دوم پویا با مشکل و خطای حل مشکل استعلام رمز یکبار مصرف انجام نشده است در سامانه بام مواجه می شوند در حالی که تمام مراحل قبلی یعنی ثبت نام در اپلیکیشن شصت 60 و رمزبان را نیز با موفقیت انجام داده اند! و حتی در صورت مراجعه به عابر بانک نیز با ارور و خطا مواجه میشویم! راه سوم استفاده از فعالسازی پیامکی و به وسیله USSD است
و اما دلیل این مشکل و راه حل آن چیست؟! متاسفانه برای مشکل استعلام رمز یک بار مصرف انجام نشده است هیچ گونه راه حلی در سایت یا توسط پشتیبانی بانک ملی ایران ارایه نشده است و عملا کاربرانی که با این مشکل و خطا مواجه میشوند امکان استفاده از رمز دوم پویا و رمز دوم یک بار مصرف را نخواهند داشت و نمیتوانند خرید اینترنتی انجام دهند.
دلیل این مشکل و خطا نامشخص است اما ممکن است به دلیل متفاوت بودن شماره تلفن حساب با شماره ای باشد که تراکنش های برای آن پیامک می شود و یا حتی ممکن است به دلیل این باشد که سیم کارتی که برای حساب شما در بانک ثبت شده به نام شما نباشد!
در هر حال کاربران بسیاری هنگام دریافت رمز دوم پویای بانک ملی با مشکل استعلام رمز یکبار مصرف انجام نشده است مواجه میشوند که متاسفانه راه حل قطعی ندارد ، و معمولا با مراجعه با عابر بانک یا پشتیبانی بانک ملی نیز این مشکل حل نمی شود ، اما ما همواره برای یافتن راه حل این مشکل تلاش میکنیم و در صورت رفع این خطا حتما در همین مطلب اطلاع رسانی خواهیم کرد.
همچنین شما عزیزان در صورتی که با این خطا مواجه شده اید و یا راه حل این مشکل را یافته اید می توانید نطرات و تجربات خود را در بخش نظرات همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید (کلیک کنید) ، همچنین در حد توان به پرسش های شما عزیزان در خصوص مشکلات دریافت رمز دوم بانک ملی و رمز پویا یک بار مصرف پاسخ داده خواهد شد. موفق باشید.